Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Ma 21 Apr 2014, 16:30

Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Magische zeemeerminnen en dolfijnen orakel 
Auteur Bericht
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

Bericht Re: Magische zeemeerminnen en dolfijnen orakel
Daar heb je flipper.. flipper.. fluit
Geintje Skye hihi. Ik ken de kaarten volgens mij van (oke nu komt de aap uit de mouw) astro tv. Kan dat? Of ben ik de enige die er iets te lang op blijft hangen tijdens het zappen? :roll:
Hebben de kaarten algemene boodschappen of kun je er echt hele leggingen mee doen zoals lenormand en tarot?

Vr 01 Jul 2011, 19:00
Profiel
Ja, ik was erbij toen ze op dat feest de kaarten legde voor mij, haarzelf en een neef. Ze klopten echt heel goed en het zijn echt prachtige plaatjes ^_^ Thumsup
Echt een leuke toevoeging aan je collectie lieverd ! ;)

"knuf liefs "knuf
Ewoud

ps: het viel me wel op dat bepaalde personen aan een andere tafel gingen zitten =P But who cares?!

Vr 01 Jul 2011, 19:01
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

Ach als de mensen die bij skye kwamen zitten geholpen zijn maakt dat een hoop goed toch? :)

Vr 01 Jul 2011, 19:01
Profiel
Hahaha, flipper! Ja maar dat is toch een heel leuk beesie? :lol:

Astro tv...Hmm daar heb ik ze nog nooit eerder gespot, en ja ik kijk daar heel soms naar. Maar goed zoveel tv kijk ik niet dus op je vraag kan ik niet veel zeggen. Het is hetzelfde als orakelkaarten, dus deze hebben een betekenis en boodschap, het is dus heel anders als het lenormand en tarot, maar daar werk ik ook mee. Met het lenormand doe ik het wel een beetje op mijn eigen manier, neem het niet zo nauw met de leggingen die ik voor me krijg. Tarot hetzelfde, heb enkele leggingen die ik zelf "gemaakt" heb, en houd me er nog steeds aan. Maar veel komen dan ook weer uit een goed boekje hoor, hele uitgebreide relatieleggingen.

Citaat:
Ja, ik was erbij toen ze op dat feest de kaarten legde voor mij, haarzelf en een neef. Ze klopten echt heel goed en het zijn echt prachtige plaatjes ^_^ Thumsup
Echt een leuke toevoeging aan je collectie lieverd ! ;)

"knuf liefs "knuf
Ewoud

ps: het viel me wel op dat bepaalde personen aan een andere tafel gingen zitten =P But who cares?!

Alles klopt. Haha. En ja super mooie plaatjes. Niet allemaal even mooi. Viel me op dat er ook echt foto's tussen zaten met een stuk getekend erbij. Heel apart zo op die manier. Zeker een mooie aanwinst voor me. Ach, dan gaan ze lekker ergens anders zitten, dan hebben we geen last van elkaar, toch? En ja ze hadden er veel aan. Thumsup

Vr 01 Jul 2011, 19:02
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

Ja ik heb met mijn lenormand ook een eigen intepretatie van de kaarten. Voel de situatie ook meestal wel aan waardoor de kaarten slechts een leidraad of bevestiging zijn van wat ik voel. Maar oke, kaarten met een boodschap dus. Mooi :)

Vr 01 Jul 2011, 19:02
Profiel
Ja, daar draait het ook absoluut om met het lenormand en het tarot. Tuurlijk, de kaarten hebben een betekenis, maar je moet daarbij ook vooral volgen wat je daarbij doorkrijgt, de ingevingen. Je hebt de kaart, de wolken, en in combinatie met andere kaarten kan het staan voor langdurig leed, of kort, of dat het je ontgaat etc. Maar je kan bijvoorbeeld juist doorkrijgen waardoor die wolken er zijn, wat kan er aan gedaan worden, wie heeft er nog meer mee te maken? Zo kan je al uit 1 kaart ontzettend veel halen. De legging wordt uiteindelijk een duidelijk verhaal waar een lijntje doorloopt, en de reader en cliënt moeten samen dat lijntje oppakken en om gaan zetten tot actie. Thumsup

Het is heel anders dan orakelkaarten. Heb nog veel meer anderen en sommige zijn ook op de site te vinden. Zo gebruik ik voor mijn dagkaarten momenteel de godinnenorakelkaarten. Verder heb ik nog wonderkaarten, gidskaarten en engelenkaarten. Zo werkt het dus ongeveer. Zijn allemaal gechannelde boodschappen. Ik trek de kaarten intuïtief en dan krijg je dus diverse boodschappen voor mensen.

Vr 01 Jul 2011, 19:04
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

Dan heb je jezelf al een mooie deck kaarten toegeeigend :) Zo kun je je readings en boodschappen wel erg compleet maken skye! Is ook niet verkeerd, gezien het aantal readings jij hier geeft. (en dan ook nog op feestjes thuis! ;-) )

Vr 01 Jul 2011, 19:04
Profiel
dreamwalker schreef:
Dan heb je jezelf al een mooie deck kaarten toegeeigend :) Zo kun je je readings en boodschappen wel erg compleet maken skye! Is ook niet verkeerd, gezien het aantal readings jij hier geeft. (en dan ook nog op feestjes thuis! ;-) )

Zeker weten. Soms krijg ik in andere readings ook door dat ik een kaartje trekken moet en dan grijp ik eerder naar orakelkaarten dan lenormand en/of tarot. (ik houd van feestjes! :lol: )

Vr 01 Jul 2011, 19:05
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

Jou gids zal precies weten wie op welk moment een bepaalde boodschap nodig heeft, orakelkaarten zijn net wat doeltreffender en helderder dan een tarot of mme lenormand legging. Leuk dat het zo werkt he? :)

Vr 01 Jul 2011, 19:05
Profiel
Ligt er maar weer net aan. Ik doe het het liefst in combinatie met elkaar. Want uit het tarot kan ik zo ontzettend veel halen. Soms hele levensverhalen, of perfect kloppende persoonsbeschrijvingen, toekomstvoorspellingen (die krijg ik niet zo gek vaak hoor). En ja, ik geloof erin dat op het juiste moment nou net die ene kaart of kaarten getrokken worden zodat die persoon een fijne positieve boodschap krijgt en ook weer verder kan. Mijn gids is er altijd bij ja, moet me ook regelmatig even ontdoen van die plakkende energie. Dan is hij er om te zeggen, vergeet je het niet? Want vaak wacht ik te lang. Met de gidskaarten is hij heel actief als ik ze leg, omdat het natuurlijk gidsen betreft, zo gedreven is hij dan.

Maar met boodschappen van gidsen schrijf ik liever en geef dan door. Maar dat is ook weer een ander apart verhaal.

Vr 01 Jul 2011, 19:06
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende